7 abr 2010

TIMBAL DE CARBASSO AMB TRIO DE FORMATGES

Qué sona bé oi? doncs no és res de l'altre món, és una recepta de la Mireia Carbó que és una cuinera molt pim pam, vamos com m'agrada a mi, els seus plats es poden fer amb antelació i el dia del dinar et treus feina i no tens a tothom a la cuina intentant ajudar. A més a més vaig estrenar uns motlles de silicona de LEKUÉ que vaig comprar i són espectaculars.

INGREDIENTS

6 ous
2 carbassons maquets
100 grs de mató
100 grs de formatge de cabra (rulo)
40 grs de formatge parmesà ratllat
1 cullerada de mantega
sal i pebre
2 fulles de gelatina
SALSA
Pebrots del piquillo o escalivada
Crema de llet

Escalfeu el forn a dalt a 180 ºC.
Pelar els carbassons, tallar a troços i acabar de triturara a la thermomix triturar 2 segons al turbo. Posseu dins del got una cullerada de mantega i cuinar a 100 ºC, velocitat cullera 15 minuts. Passat aquest temps ficar a dins del got el ous, els tres formatges, la sal i el pebre i remenar velocitat 5 30 segons. Remullar la gelatina amb aigua freda durant 5 minuts i afegir a la preparació i velocitat 3 5 segons.
Ompliu els motlles amb la preparació anterior i posseu al forn durant 20 o 30 segons, quan sigui fred desmotllar-ho.

Escalfar la crema de llet i l'escalivada 5 minutos temp. 100ºC velocitat cullera i tritureu.
Per presentar possar en un plat fondo la salseta abaix i el plan al damunt, pot ser fred o calent però jo m'estimo més calentó.

No hay comentarios: